La diputada al Parlament de Catalunya i secretària d’Economia del PSC, Rocio Martínez-Sampere, membre de l’executiva de la Fundació Rafael Campalans, va participar divendres 8 de març a la trobada d’activistes del Partit Socialista Europeu (PSE)«Together for Change!», que s’ha celebrat durant tot el cap de setmana a Budapest.
Convidada per la Fundació Europea d’Estudis Progressistes (FEPS), Martínez-Sampere va ser una dels experts de la sessió «New Political Economy», compartint taula amb el diputat socialista de l’Assemblea Nacional Francesa, Pierre-Yves Le Borgn’, amb Ronny Mazzocchi, del departament d’Economia i Estadística de la Universitat de Siena (Itàlia), i amb Edit Herczog, diputada del Parlament Europeu.
D’entre els participants a la resta de taules, van destacar, entre d’altres, Anna Colombo, secretària general del grup S&D al Parlament Europeu, Marije Laffeber, diputada secretària general del PSE, Katarina Nevedalov, vicepresidenta del PSE, i Andrew Harrop, de la Fabian Society.
La primera trobada d’activistes del PSE es va celebrar el juliol de 2008, a Viena, amb la voluntat d’ampliar l’abast del debat sobre el futur d’Europa i millorar la cooperació entre membres del PSE de tots els països. Enguany la trobada s’ha celebrat a Budapest i ha estat enfocada a nodrir amb les contribucions dels experts el programa fonamental del PSE, que servirà de base per al manifest electoral europeu de 2014.
|
Programa de la trobada |

