La FEPS ha presentat aquest estiu el seu Progressive Post nº 13 on es parla sobre com fer front a la pandèmia generada per l’aparició de la Covid-19, i una de les formes és amb un New Green Deal. 

La socialdemocràcia europea s’ha posat per feina i, a través de fons europeus i inversions en els països membre espera fer front els reptes i crisis que estan per venir, així com també aprofitar aquesta situació per a fer reformes i canvis en la forma en la que vivim i estructurem les nostres societats i economies.

Maria João Rodrigues, presidenta de la FEPS, es planteja en el seu article si, tal i com hem vist en els moments més crucials de la història d’Europa, aquesta crisi seguirà el mateix camí: crisi profunda, risc de col·lapse, nova solució col·lectiva.

Podeu trobar l’article al pdf adjunt a continuació. 

 

PDF

Progressive Post nº 13